22 mars 2011

Stora killen Leo

Det har blivit många inlägg om Leo under de senaste dagarna men det får ni leva med :-) Jag är stolt över mina killar och han fyller ju 6 bara en gång i livet. En milstolpe. Närmare till vuxenlivet, skolan. Känns faktiskt lite skrämmande, jag kommer ju tydligt ihåg hur jag själv var när jag var 6 år gammal. Och nu är min lilla förstfödda bebisen redan där...
Hursomhelst, här kommer en bild på födelsedagsbarnet!


God morgon världen, jag är 6 år gammal!
Good morning world, I am 6 years old!

2 kommentarer:

  1. Finfin Leo, finfin bild. lycka till Leo i sexårsvärlden!

    /Olga

    SvaraRadera
  2. Han är så fin! Ja, ni är så fina allihop, roligt att ditt bloggande tagit fart igen så man får se lite vad som pågår hos dig. Varmt tack för dina uppmuntrande kommentarer. Många kramar från Jenny

    SvaraRadera