22 januari 2011

Trötta hälsningar från havets andra sida

Jag har jobbat i Tallinn en hel vecka, det har varit mycket musik men också tråkiga saker. Jag orkar inte riktigt med folk som är oproffsiga på  jobbet och påverkar hela landets kulturpolitik med deras beteende.
Känner för ett riktigt långt handarbetspass! Och det är skönt att komma tillbaks till Sverige, där öppenhet och objektiva åsikter är vanliga bland folk. Jag hoppas att jag kan besöka en garnbutik innan jag flyger tillbaks imorgon, svärmor håller på att sticka ett par speciella vantar och behöver gult garn.
Nu ska jag åka skidor med mina föräldrar och hoppas på att mina gamla skidor tar mig vidare på ett någonlunda bra sätt :-)
Snart tillbaks med nya skapelser!

1 kommentar:

  1. Trångsynthet är nog bland det värsta och mest beklämmande beteende/drag hos människor...

    Hoppas du hittade lite trevligt garn iaf! :-)

    SvaraRadera